Turbógenerátor technológia: Rolls-Royce fejlesztés magyar részvétellel
A hibrid megoldás a tisztán elektromos rendszerekhez képest több utast és nagyobb hatótávolságot kínál.
A hibrid megoldás a tisztán elektromos rendszerekhez képest több utast és nagyobb hatótávolságot kínál.
Ez lesz az unokák és dédunokák gépe. A hosszú élet titka az erős és tartós szerkezet és az állandó modernizálás, a BUFF továbbra is négyszer kettő elrendezésben kap új hajtóműveket.
Indítómotor, majd felszálláskor és emelkedéskor rásegít a belső égésű motorra, utazó magasságban generátorként tölti újra az akkukat. Az előzmények találkozása: a Rolls-Royce Magyarország adta a Tecnam gép hajtásrendszerét.
Volt, amikor több, mint 620 kilométer/órával repült. Egy nagyon modern meghajtás-rendszer és egy amerikai verseny-konstrukció. Egy nagy előd, Hughes H-1-ese.
A Boom sikere és az Aerion leállása, tanulságokkal. Baby Boom és a befektetők meggyőzése. Összehozni a nagy sebességet a környezetkímélő üzemeltetéssel, a United szerint menni fog...
Miért ragaszkodnak a hajtóműgyártók a 747-es repülő laboratóriumokhoz? Az ausztrál példány több okból különösen alkalmas a szerepre.