Átterelték a forgalmat a 37-es másik oldalára, indulhatnak a munkák a bal pályán
Megkezdődhet a bal pálya szélesítése, a lokális pályaszerkezet cseréje, az elválasztó sáv építése, illetve a régi hidak bontása.
Megkezdődhet a bal pálya szélesítése, a lokális pályaszerkezet cseréje, az elválasztó sáv építése, illetve a régi hidak bontása.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 29-étől július 5-éig.
Kiírták a közbeszerzést a Gesztely és Szerencs közötti bő tizennyolc kilométeres szakasz átépítésére.
A jeles napra ráadásul a Rákóczi-emlékmozdonyt is elküldték a Rákócziak egykori területére.
A Sárospatak és a zempléni határváros közötti tíz kilométeres szakasz felújításán április óta dolgoztak a gépek.
Teljes kizárásos vágányzár mellett folytatódik a villamosítás és a pályafelújítás április 3-tól 20-ig Mezőzombor és Sátoraljaújhely között.
Zemplént az ág is húzza: ha az elmúlt hetek sorozatos problémái még sokáig folytatódnak, mire a drót kiépül Sátoraljaújhely felé, elfogy a vasút.
Milyen menetrend szolgálhatná ki legjobban az utasokat a villamosítás befejezése után, és mik a realitások? Megvizsgáltuk a lehetőségeket.
A korszerűsítéssel a teljes, 46,3 kilométer hosszú vasúti vonalszakaszon megépül a villamos felsővezetéki rendszer a szükséges energiaellátó rendszerrel együtt, valamint megújul Szerencs vontatási transzformátor állomás. A vasútfejlesztés munkálatai miatt október végéig vonatpótló autóbuszok közlekednek Szerencs–Sátoraljaújhely között.
Mai szemmel Bz-kígyó járta tíz éve a 98-as alsó részét, és a felső végpont is tartogatott meglepetést. Kis zempléni túra.
Olaszliszka-Tolcsva és Sárospatak között építik át a pályát decemberig. Igen, addig. Fél év alatt. Mert sok arrafelé a tennivaló.
A 98-as vonal két vonatpáros felső szakaszán egy plusz járatpár közlekedik a nyári időszakban. Ha úgy nézzük, ötven százalékos a kínálatnövekedés…