Először érkezett konténervonat Debrecenbe a koperi kikötőből
A Ghibli Kft., a GYSEV Cargo és partnereik által életre hívott járat debreceni ipari ingatlanberuházásokhoz szállított berendezéseket. A tranzitidő körülbelül egy nap.
A Ghibli Kft., a GYSEV Cargo és partnereik által életre hívott járat debreceni ipari ingatlanberuházásokhoz szállított berendezéseket. A tranzitidő körülbelül egy nap.
Szlovéniába csúcsra járatják a vasútépítést. Magyarország is érintett, hiszen a Luka Koper a legkülönfélébb export- és importrakományaink legközelebbi és első számú kikötője.
A lengyel szerelvények június 27-étől augusztus 31-éig hetente négyszer teszik majd meg oda-vissza a Varsó és Fiume közötti 1240 kilométeres távot.
Ennek ellenére az autósok csaknem fele nem tervezi lecserélni járművét a következő öt évben, függetlenül annak életkorától.
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
A logisztikai vállalat keddtől péntekig a korábban megszokott forgalom legalább nyolcvanöt százalékát szállítja, szombattól hétfőig, valamint az éjszakai forgalomban pedig már száz százalékon teljesít.
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.
A Divača–Koper vasútvonal kulcsfontosságú új műtárgyán – és az új második vágányon – várhatóan 2026-ban indulhat meg a forgalom.
Mindeközben a Luka Koper forgalmi rekorddal zárta 2023-at, a minap pedig új kamionterminált adtak a kikötőben.
A nemzetközi szállítmányozó új, speciális tengeri gyűjtőkonténeres szolgáltatást vezet be a Kínából Európába tartó veszélyes árukhoz.