Veszélyes áruk? A cargo-partnernek nem probléma!
A nemzetközi szállítmányozó új, speciális tengeri gyűjtőkonténeres szolgáltatást vezet be a Kínából Európába tartó veszélyes árukhoz.
A nemzetközi szállítmányozó új, speciális tengeri gyűjtőkonténeres szolgáltatást vezet be a Kínából Európába tartó veszélyes árukhoz.
Az elmúlt hónapokban a vállalat korszerűsítette horvátországi, szlovéniai és törökországi raktárlétesítményeit.
A tíz európai országban aktív közlekedési vállalatot a miami központú, világszerte jelenlévő I Squared Capital befektetési alap vásárolja fel.
A Pekel-alagút és Pesnica közötti, 3,7 kilométer hosszú pályát a napokban adták vissza a forgalomnak.
Húsz dízelmotorvonattal frissíti tovább járműflottáját a nemzeti vasút SŽ, ezzel már 72 Stadler-szerelvényük lesz.
Az első tehervonat 2026-ban mehet végig a huszonkét kilométer hosszú sínpáron.
Új jelző- és biztosítóberendezést telepítettek, a fejlesztést a spanyol CAF Signalling és szlovén partnere, az Iskra valósította meg.
A Törökországon keresztül vezető fuvar célja a zsúfolt fekete-tengeri áthajózás kikerülése.
Az EU Oroszországra kivetett tizedik szankciócsomagja magába foglalja a kettős felhasználású áruk és lőfegyverek Oroszországon keresztül harmadik országba történő tranzitjának tilalmát, mely hatással lehet a Kína és Európa közötti vasúti árufuvarozásra is.
A felújítás alatt álló Maribor–Šentilj vasútvonalon megépülő műtárgyban, valamint a vonal egyes szakaszain betonlemezes vasúti pályát fektetnek le.
A szlovén nemzeti vasúttársaság húsz dízelmeghajtású, felsővezetékes üzeműre is alakítható, valamint húsz dízel- és villamosüzemben is használható motorvonatot szerezne be.
A Kopert Divačával összekötő, új, huszonhét kilométeres vasútvonal jelentős plusz szállítási kapacitást nyújt majd a fontos adriai-tengeri kikötőnek.
Megújult a Zidani Most–Celje pályaszakasz, megszüntetve a Koper és Šentilj közötti szűk keresztmetszetet – ráadásul jóval olcsóbban, mint tervezték.
A kicsi, kompozitépítésű kétülésesnek van elektromos változata is, hírek szerint az SW 121-est a honi légierő is használja majd.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a részvényvásárlást, aminek értelmében a szlovén vasúttársaság teherszállítási ága 49 százalékban cseh magánkézbe kerül.