Rekord utasszám a Magas-Tátrában
A Tátrai Villamos Vasúton és a Fogaskerekű Vasúton a nyári főszezon két hónapjában összesen 1,11 millió utast szállított a ZSSK.
A Tátrai Villamos Vasúton és a Fogaskerekű Vasúton a nyári főszezon két hónapjában összesen 1,11 millió utast szállított a ZSSK.
Tizenötből kettő már elkészült, tátrai hegycsúcsokról kapják nevüket a ráncfelvarrott Bárónők.
A ZSSK Tátralomnic felé a Poprádról Tarpatakon át közlekedő járatokat ajánlja.
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
Egyelőre csak két szerelvény, és csak a Tátrai Villamos Vasúton szállít utasokat a hibrid üzemű fogasvillamos.
A napokban az első felkapaszkodás is megtörtént. A Stadler új fogasvillamosai már türelmetlenül várják az utasokat.
Futott egy próbakört a fogasvillamos a Tátrai Villamos Vasúton.
A tizenöt villamos motorvonatot a ruttkai járműjavítóban újítja fel a ZSSK.
A Stadler öt új kétéltű szerelvényt gyárt a ZSSK vasúttársaságnak, júniusban már ezekkel kapaszkodhatunk fel a Csorba-tóhoz.
A Stadler műhelyében már épül a Magas-Tátrába szánt új fogaskerekű szerelvény.
Masszív beruházás, javuló szolgáltatás, nyugatias árak, de keleti kényelem – ez ma a Magas-Tátra.
Új vonatok Ukrajnába és Lengyelországba is, egy vicinális újraélesztése és egyéb járatsűrítések – nyári menetrendi módosítás a szlovákoknál.
A zsűri öt pályamű közül választotta ki a győztes tervezetet, a ZSSK piros uniformisszínét hegycsúcsokkal tarkítják.
A következő három vasárnapon újra utazhatunk a retró tátrai villamossal, a legendás „elektricskával”.
A Vasúti Veteránklub sikeresen felújított egy legendás Tatra 89.0 típusú villamost, ami hosszú évekig szolgálta a Tátrai Villamos Vasutat.