Hidrogénvonatot tesztelnek az arabok – a Közel-Keleten elsőként
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Az október elején megkezdett tesztek a VTG Rail UK lízingcég és a Knorr-Bremse Rail Systems együttműködésében zajlanak.
A spanyol nemzeti vasúttársaság egyelőre csak Lyonig és Marseille-ig kapta meg a közlekedési engedélyt.
A prototípus szerelvény készíti elő az utat a Vittal One elnevezésű, villamos- és hidrogénhajtású hibrid motorvonathoz.
A nagysebességű vonal Nagaszaki és Takeó Onszen közötti, hatvanhat kilométeres része szeptember 23-án nyílik majd meg a menetrend szerinti utasforgalom előtt.
A megrendelő Coop Logistikkal és a svéd közlekedésiinfrastruktúra-hatóság Trafikverkettel együttműködésben elindított szerelvény Svédországban, Malmö és Frövi között kétszer is leközlekedett.
A próbavonat nemzetközi útra indul: hamarosan Ausztriába és Svájcba jut el.
A próbákat 2023 nyarán végzi majd az Oroszországi Vasutak (RZSD) egy speciálisan felszerelt Lasztocska motorvonattal. A cél a GoA4-es automatizálási szint engedélyeztetése.