Ma utoljára
Pénteken búcsúzik a 435-ös és az MAN-troli Budapesttől. A 80-as vonalon forog egy-egy kocsi.
Pénteken búcsúzik a 435-ös és az MAN-troli Budapesttől. A 80-as vonalon forog egy-egy kocsi.
Búcsúznak az utasforgalomból az Ikarus 435T és az MAN NGE 152 típusú trolibuszok.
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
A DERKE sajtóközleményt adott ki az utasok észrevételeiről a járatok csökkentésével kapcsolatban.
Ráadásul már november 14-étől csökkenti a villamosok, trolik és egyes buszok járatsűrűségét a DKV.
Jelölése pedig 83M-re változik. Csütörtök délelőtt az iho.hu is részt vehetett a vonalbejáráson.
A háromszekciós trolibuszok 24 méter hosszúak lesznek, 2023-ban állnak forgalomba.
Villamosítják a prágai Václav Havel Repülőtérre vezető buszjárat vonalát, az építése még idén elkezdődik.
A Fővárosi Közgyűlés szerdán dönt a Budapesti Közlekedési Központ járatain használható időalapú jegyek bevezetéséről. Az első két jegytípussal akár hatvan és százhúsz percig is lehet majd utazni.
Befejeződött a Baross utcai felsővezeték-hálózat korszerűsítése, továbbá huszonegy új Solaris–Škoda trolibusz is forgalomba állt.
Tizennégy E'City után jöhet további száz elektromos busz a prágai közlekedési vállalat flottájába.
Az akkumulátoros hajtású trolik átlépnék a városhatárt is.
A reptéri expresszbusz vonalát két éven belül villamosítják, ide szánják a huszonöt méter hosszú trolikat.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 24-étől augusztus 30-áig.
Egy vonal megmarad emlékbe: a Komszomolszkaja tér és a Novorjazanszkaja utca között lehet ezután csak trolizni az orosz fővárosban.