Csődbe viheti egy bírósági döntés az Ukrán Vasutakat
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
Az ukrán nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) háromszázmillió eurós kölcsönhöz jutott az Európai Újjáépítési és Beruházási Banktól (EBRD).
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) üzemei 7088 teherkocsit hoztak helyre január elejétől április végéig.
A litván nemzeti vasút (LTG) a napokban kötött egyetértési megállapodást az Ukrán Vasúttal (UZ) a szolgáltatás elindításáról.
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
A lépésre az országhatárok közúti blokádjai miatt van szükség.
A litván nemzeti vasúttársaság árufuvarozási üzletága hamarosan ötszáz új gabonaszállító kocsival bővíti kapacitásait.
A szlovák Tatravagonkától vásárolnak száztizenöt új gyártású járművet.
Az Ukrán Vasutak (UZ) a litván nemzeti vasút LTG-vel együttműködve közlekedtet tesztfuvarokat Kijev és Kaunas között.
A lépéssel felgyorsulhat és növekedhet a vasúti árufuvarozás volumene a két ország viszonylatában.
A 37,6 millió eurós kölcsönből a közel másfél éve zajló háború során jelentősen megrongálódott infrastruktúrát építik újjá.
A vasúttársaság a napokban találkozót szervezett a spanyol kormány, a spanyol infrastruktúra-kezelő Adif és a spanyol nemzeti vasút Renfe képviselőivel egy teherkocsik nyomtávváltását lehetővé tevő kísérleti projektről.
A pénzforrást az ország nyugati része és az Európai Unió közötti vasúti összeköttetések fejlesztésére fogják felhasználni.
Az ukrán vasúttársaság több millió eurós kiadást takarít meg ezzel.
A vasúttárság dízeles áramfejlesztő generátorokkal fog gondoskodni a villamosított teher- és személyszállító vasútvonalak folyamatos betáplálásáról.