Átütemezi termelését a Stadler az időjárási katasztrófákra reagálva
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
A térséget október végén, november elején elérő katasztrofális áradások a vasútvonalakat is jelentősen megrongálták. Néhány vonal helyreállítása még eltart egy ideig.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
A nem daruzható félpótkocsik szállítására is alkalmas szolgáltatást 2024 elejétől lehet majd igénybe venni.
A Valencia kikötője és Murcia közötti, hetente egyszer igénybe vehető szolgáltatás ázsiai és amerikai összeköttetéseket is kínál.
A menetrend szerinti első vonatok november 25-ével indultak el Madrid, Zaragoza és Barcelona között. A hálózat decemberben és jövőre további viszonylatokkal bővül.
Spanyolország az elmúlt években aktívan dolgozik az Európát nyugat–keleti irányban átszelő Mediterrán TEN-T-folyosó megvalósításán.
Már traileren van a 003-as Citylink, ezt is Szentesen rakják össze, három részből, tizenharmadikán érkezik meg várhatóan. Ez gyakorlatilag mesterhármas.
Még tavaly rakták trélerre Valenciában, ingázik majd, Szentesről „jár be dolgozni”.
A gyártó Stadler Rail Valencia S.A.U. tájékoztatása szerint 2021. január közepén megérkezik az ország első vasút-villamosa, a jövő ősztől Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő dízel-villamos hibrid tram-train.
Valenciában szerelik azokat a Stadler Citylinkeket, amelyek Szeged és Hódmezővásárhely között ingáznak.