CEF-forrásból épülhet normál nyomtávú vasútvonal Ukrajnában
A Lvivtől a lengyel határig vezető, hetvenöt kilométer hosszú pálya megvalósítását beválasztották az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz legújabb körébe.
A Lvivtől a lengyel határig vezető, hetvenöt kilométer hosszú pálya megvalósítását beválasztották az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz legújabb körébe.
Ki merülne el egy szigetország vasúti és társadalmi valóságában? Ki merészkedne az illegális telepesek és hajtányosok világába – virtuálisan, de legalább kockázatok nélkül? Fülöp-szigeteli hídemberünk, Neumann István nagy terveket dédelget.
A nemzeti vasút TCDD kiírta a tendert a Yolçatı–Kurtalan vonal Siirtig való meghosszabbítására.
Az albán infrastrukturális és energiaügyi minisztérium az EU által támogatott Connecta2 programmal együtt dolgoz ki javaslatokat az országos vasúthálózat közszolgáltatási szerződéséhez.
Részsiker: komoly előrehaladást ért el a kivitelező a Budapest–Belgrád vasútvonal építésének egyik fontos szakaszán.
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.
Most a 74,7 kilométer hosszú Gorbonok–Kapronca–Varasd vonalszakasz korszerűsítésének fognak neki. A beruházás 190 millió eurót kóstál, melyet részben az Európai Beruházási Banktól (EIB) felvett kölcsönből finanszíroznak.
A pénzt jelentős infrastrukturális és flottaprojektekre költik. Előnyben a belföldi beszállítók és az amerikai munkaerő.
Már az összes hídelem a támfalakon kialakított szerelőtéren van, április közepén a teljes, helyben összeszerelt híd a helyére kerülhet.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.