Befejezték a helyszínelést, helyreáll a menetrend a hat halálos áldozatot követelő szentmártonkátai szerencsétlenséget követően
Kedd este, nem sokkal 21 óra után egy Budapestre tartó Tokaj Intercity vasúti átjáróban ütközött egy személyautóval.
Kedd este, nem sokkal 21 óra után egy Budapestre tartó Tokaj Intercity vasúti átjáróban ütközött egy személyautóval.
A múlt hónap első felében, szeptember 12-én a Vácról Balassagyarmatra tartó 32222 számú személyvonat siklása óta készült a MÁV-csoport a pálya helyreállítására.
Két személyvonat találkozott szemből Szádalmás (Jabloňov nad Turňou) közelében hétfőn délelőtt, csaknem százan megsérültek.
Nagyszalontán gázolt Mercedest a 367-es motorkocsi.
A Deutsche Bahn regionális járata Riedlingen közelében tért le a pályáról egy vihart követően.
Az autógyártó némi híján 180 ezer eurót – plusz a kamatok – követel a vasúttársaságtól.
A mellékvonali motorvonattörés-sorozat újabb epizódja Somogyaszalónál forgott.
Az áldozatokon túl minden baleset egyúttal trauma a mozdonyvezetőnek is, aki vétlen részese az eseményeknek. Nem utolsó sorban pedig a balesetek forgalmi zavarokat okoznak egy-egy térség közlekedésében, illetve több százmilliós anyagi kárt a vasúttársaságnak.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
Még múlt szombat délután siklott ki egy tehervonat két kocsija. A műszaki mentés és a helyreállítás befejezéséig a vonatokat Szeged és Röszke, valamint Szeged és Kiskundorozsma között buszok pótolták.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.
Néhány órával azt követően, hogy Hegyi Zsolt, a MÁV Zrt. szeptember elsejétől a hivatalát betöltő vezérigazgatója közölte, független vizsgálat fogja kideríteni az emlékezetes keletis siklás okait, a KBSZ honlapján megjelent a baleset forgatókönyve. A történtek miértjeinek zárójelentésbe foglalása azonban még időbe telik.
Az éjszakai órákban nagygépes vágányszabályozást végeznek, ami a megszokottnál nagyobb zajjal jár.
A 2013. július 24-i, Spanyolország elmúlt fél évszázadának legsúlyosabb vasúti balesetében hetvenkilencen meghaltak és száznegyvenhárman megsérültek. A két elítélt most két és fél év letöltendőt kapott.
Az ikermotorkocsi még júniusban siklott ki két tengellyel Lengyeltóti állomáson, és úgy hírlett, további sorsa megpecsételődött.