Már tesztelik a CRRC első szénszálas metrószerelvényét
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
Az új, 827 négyzetméteres létesítmény tervezési munkálatai megkezdődtek, a kivitelezési munkák 2025 tavaszán kezdődnek, a beruházás teljes megvalósítása egy évig tart.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
Még magasabbra emelte a nagysebességű vasút mércéjét a CRRC: bemutatta a CR450-es motorvonatot, ami ha forgalomba áll, a világ leggyorsabb adhéziós személyszállító szerelvénye lesz, ötven kilométer per órával megdöntve elődje tempóját.
Az SNCF Voyageurs újabb huszonkettőt rendelt a CAF tízkocsis intercity-motorvonataiból, most a Bordeaux–Marseille vonalra.
A cél, hogy a két szervezet egyesítse elméleti és gyakorlati tudásbázisát, elősegítse a BME hallgatóinak szakmai fejlődését, munkaerőpiaci integrációját, valamint a vállalati szakember-utánpótlást.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
A Stadler amerikai üzletága olyan mértékben nőtt az elmúlt években, hogy a további fejlődés érdekében január elsejével leválik a svájci anyacégről.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
Az amerikai közlekedési társaság eddig 174 kocsinyit rendelt az Alstom emeletes villamos motorvonataiból.
A białystoki Stadler Converter üzem egyenáramú átalakítókat fog készíteni a gyártó vasúti járműveihez, évente várhatóan ötszáznál is többet.
Az európai gyártási kapacitások erősen lekötöttek, a CRRC viszont sokkal rövidebb időn belül tudna szállítani, ráadásul a magyar–kínai diplomáciai kapcsolatok is erősek.
A kazah nemzeti vasút 405 millió dollár értékű megállapodást írt alá az amerikai gyártóval. A járművek pontos mennyiségét nem közölték.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.