Már közel ezer orosz–magyar gyártású kocsit vett át az ENR
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Október 14-én és 15-én három M41-es retrószerelvény is dolgozni fog a 81-es vonalon.
Folyamatosan nyugdíjazzák az ikonikus InterCity 125-ös (HST) dízelmotorvonatokat az Egyesült Királyságban, melyek közül néhány Közép-Amerikában talált új otthonra.
Már a futópróbákat végzik az UNESCO-világörökségi helyszínnek számító, indiai hegyi kisvasút új járműveivel.
Jön az idei első retróhétvége: Hatvan és Füzesabony környéke számos különleges járatot tartogat!
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.
A kétszintes háló- és személyzeti kocsik nemrég kapták meg a megfelelőségi engedélyt.
Négy cserélhető forgóvázas hálókocsit vásárolt egy vasútbarát üzletember. A kocsikat nyolc éve egy falusi panzió kertjében tartották, most újra a sínekre kerültek.
A General Electrictől vásárolt száztíz új, korszerű dízelmozdony jelentős fejlesztés az ENR történelmében.
A mostani négy kocsit további 674 követi majd Egyiptomba.
A TMH Hungary és a Magyar Vagon Zrt. konzorciuma a tervek szerint 680 járművet gyárt le a Dunakeszi Járműjavítóban.
A közös magyar–orosz–egyiptomi projektben hamarosan indul a magyarországi gyártás is.
A két Bzx eddig ismeretlen okok miatt kapott lángra. Az egyik jármű vázig leégett.