A Magyar Vagontól szereznek be intercity-kocsikat a szlovénok
A húsz korszerű, IC+-alapú járművön felül Siemenstől is vásárol négy többáramnemű Vectront az SŽ.
A húsz korszerű, IC+-alapú járművön felül Siemenstől is vásárol négy többáramnemű Vectront az SŽ.
Az alapszerződés tíz háló- és tíz fekvőhelyes kocsi beszerzésére vonatkozik.
A Cseh Vasutak az új járművek beszerzésével párhuzamosan kukázza a régebbi járműveit.
A Pesa Mińsk Mazowiecki a 24 leszerződött 152A típusú, első osztályú, termes kocsiból egyelőre az első nyolcat építette át.
A KTZ összesen 557 vasúti kocsit rendelt a svájci gyártótól, többféle kivitelben.
Az osztrák StLB-től használtan beszerzett három hosszú Schlieren-kocsit és egy vezérlőt pofoznak ki, hogy minél előbb újabb szerelvényeket tudjanak kiadni a fokozatosan bővülő hálózat kiszolgálásához.
Ilyen túrára évtizedenként egyszer, ha adódik alkalom! Ne hagyja ki augusztus másodikán!
A járműbeszerzés részeként új kilátókocsikat is forgalomba állítana a kanadai állami távolsági személyszállító vasúttársaság.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
Legalábbis erre utal az ÉKM. Addig viszont tűzoltásként csaknem száz, alkatrészhiány miatt leállított vasúti kocsit újítanak fel jövő nyárig.
Kartelleztek a RegioJet ellen, ezért összesen 48,6 millió euró, vagyis jelenlegi árfolyam alapján körülbelül 19,5 milliárd forint bírságot kell befizetniük.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Az Indian Railways mérnöki tanácsadó leányvállalata, a RITES kétszáz személykocsit szállíthat a dél-ázsiai országba.
A BDŽ annyire elégedett a járművekkel, hogy továbbiak megvásárlásáról kezdeményez tárgyalásokat a Deutsche Bahnnal.
A világ legnagyobb vasúti gyártója, a kínai CRRC meg akarta hódítani az amerikai vasútijármű-piacot. A kínaiak furfangjára viszont idővel rájöttek.