Végső visszaszámlálás
Kiadták az Olaszország és Franciaország között összeköttetést teremtő, az európai mediterrán korridorhoz tartozó Torinó–Lyon vasút olasz oldalán lévő bázisalagút kivitelezési engedélyét a munkálatokat végző konzorciumnak.
Kiadták az Olaszország és Franciaország között összeköttetést teremtő, az európai mediterrán korridorhoz tartozó Torinó–Lyon vasút olasz oldalán lévő bázisalagút kivitelezési engedélyét a munkálatokat végző konzorciumnak.
A Sziszek-Caprag és Petrinja közötti tízkilométeres szakaszon közel harminc éve állt le a forgalom.
A lengyel CPK és az Ukrán Vasutak (UZ) egy új, személy- és teherszállításra egyaránt használni tervezett, nagysebességű vasúti pálya fejlesztéséről egyezett meg, mely egyben a leggyorsabb vasúti útvonal is lesz a két ország között.
A vegyipari óriás BASF és a legnagyobb belga intermodális terminál Combinant az Infrabel támogatásával akarja megkönnyíteni az Antwerpen–Bruges kikötőben található telephelyeik vasúti elérését.
A Ring Mérnöki Iroda 1,2 milliárd forintért készítheti el a Zalaegerszeg és Rédics közötti pálya megújításának terveit.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 1-jétől június 7-éig.
Az 1920-as békeszerződéssel súlyos, visszafordíthatatlan területi és gazdasági veszteségeket szenvedett el Magyarország. A vasút sem volt kivétel.
A Regiojet cseh magánvasút is versenybe száll.
Az első fecske a Zsolna és Rajec közötti huszonegy kilométeres, regionális vonal.
A cseh vasúti infrastruktúra kezelője négy szakaszt választott ki a vasúthálózaton, ahol emelni szeretné a maximális pályasebességet.
Összesen ezerháromszázhetvenkilenc kilométer hosszú vasútvonal kiszolgálását dobják piacra 2019-től.
A Veszprém–Alsóörs vonal új nyomvonalon történő újjáépítése nagyon sokba kerülne az NFM szerint.