Drágább a 120-as építése

iho   ·   2013.08.01. 10:25

A békéscsabai vasútállomás pályaépítéséhez, a Gyoma–Békéscsaba biztosítóberendezés telepítéséhez és a Ferencváros C elágazás–Lőkösháza ETCS 2 fejlesztéséhez igénylene a kormány nagyobb támogatást az EU-tól, valamint új projektként határoztak az Orosházi úti felüljáró építéséről is.

Az első három nagyprojekt támogatását összesen legfeljebb nettó 14,4 milliárd forinttal növelnék, a felüljáró építése sem kerülhet tízmilliárdnál többe. Az össztámogatás nem lépheti túl a 62,6 illiárd forintot.

A kormányhatározat felhívja a Miniszeterelnökséget vezető államtitkárt, hogy a módosított összegeket a 2014-2020 közötti uniós pénzügyi ciklusra előirányzott operatív programok terhére vállaljon kötelezettséget a finanszírozásra, és a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségen keresztül intézkedjen a támogatási kérelmek benyújtásáról az Európai Bizottsághoz.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.