Fotósmenet is lesz a Fénytrolin!

iho   ·   2014.12.19. 21:15
00kicsi

Először indul éjszakai fotósmenet a ZUI 9-essel. December 20-án, szombaton este 11-kor a Puskás Ferenc stadionnál, a 75-ös megállójában várnak minden, előzőleg regisztrált érdeklődőt: a járat bebarangolja Budapest teljes hálózatát.

Útvonal: Puskás Ferenc Stadion M–Könyves K. krt.–Kőbányai út–83-as viszonylat (Orczy tér–Fővám tér M–Orczy tér)–Orczy tér–Kőbányai út–Könyves K. krt.–MTK-stadion–150 méter vontatás–(garázsmeneti kiálló vezetéken) Könyves Kálmán krt.–Szörény utca–Százados út–Kerepesi út–(75-ös vonal) Ifjúság útja–Stefánia út–Ajtósi Dürer sor–Ötvenhatosok ter–74-es vonalán (Dózsa György úttól a Károly körút (Astoria M) érintésével vissza az Ötvenhatosok teréig), onnan a 75-ös vonalán a Jászai Mari tér érintésével az Ötvenhatosok teréig, majd a 79-esen a Keleti pályaudvar érintésével az Ötvenhatosok teréig vissza, utána a 78-as kiállási útvonalon a Dembinszky utca, balra Bethlen Gábor utca, a 78-ason Garay utcán át a Kossuth térig. Onnan vissza a 70-es vonalán Erzsébet királyné útja, aluljáróig, ahonnan a 70-es vonal garázsmenetben a Puskás Ferenc Stadionig. Majd a 77-es vonalán egy kör az Öv utca végállomáson át, visszafelé a Komócsy utcáig, onnan a 82-es vonalán az Örs vezér tere érintésével egy kör az Uzsoki utcai kórházig, vissza pedig az Egressy útig, ahonnan a 77-es vonalán a Puskás Ferenc Stadionig, és a Kerepesi út, Keleti pályaudvar M-nál végez 4.30-kor.

(fotó: Vörös Attila)

A különjáratra az előzetesen regisztrált utasoknak 2000 forintos Nosztalgia napijegyet (gyermekeknek 1200 forint) kell váltaniuk, amely a program teljes időtartama alatt felhasználható.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Elindul a Déli körvasút bővítése

Károly Szabolcs   ·   2020.10.30. 15:00

A kiemelt fontosságú projekttel a Ferencváros és Kelenföld közötti forgalmas, kétvágányú szakaszt részben három-, részben négyvágányúvá fejlesztik, növelve a kapacitást, legkésőbb 2027 végére.