Hazabuszozik az Evopro

iho   ·   2013.11.09. 16:00
00

Az Evopro eddig több mint negyven országban nyújtott mérnöki, fejlesztési, üzembe helyezési szolgáltatásokat erőművek, repülőterek, postai és logisztikai központok, közlekedési, illetve ipari létesítmények számára. Magyarországon eddig – a MÁV-nál is tesztelt sínhőmérséklet-mérő berendezéseken és e-útdíj fizetésére kifejlesztett fedélzeti eszközökön kívül – villamos- és csomagszállító rendszereket, gyártósorokat fejlesztett.

A busz két lehetséges változatának makettje az Automotive Hungary kiállításon<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a külön nem jelölt képeket Kemsei Zoltán készítette)

Új, modulrendszerű, zéró emissziós buszcsaládjukkal a hazain kívül a nemzetközi piacra is be kívánnak törni. Ennek a busznak néhány részletét az Automotive Hungary szakkiállításon is megcsodálhatták a szakmai látogatók és az érdeklődők. A kompozit felépítményű autóbusz négy alapmodulból – homlok, hátsó, ablakos és ajtós részek – épül fel, a két végelemen belül a másik kettő szabadon variálható.

Az Automotive kiállításon Mészáros Csaba, az Evopro Holding Zrt. vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „manapság, amikor a magyar export kitörési lehetőségnek számíthat, az Evopro csoport hazatér és aktív külföldi jelenléte mellett itthon is maradandót alkot. Örömünkre szolgál, hogy kiváló magyar mérnöki munkával, magyar fogyasztóknak is tervezhetünk, gyárthatunk. Bízunk benne, hogy nemcsak az innovatív magyar termék fogalma, de számos új munkahely létesítése is a nevünkhöz fűződik majd.”

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Közút Fenntarthatóság Közlekedésfejlesztés Településkultúra Környezetgazdálkodás Közlekedéstervezés Automobil

Európai Számvevőszék: az uniós nagyvárosoknak a fenntartható közlekedés felé kell mozdulniuk

MTI/iho   ·   2020.03.03. 18:40

A városokban a légszennyezés és az üvegházhatásúgáz-kibocsátás egyik fő forrása a közúti közlekedés, és a városi mobilitás terén a forgalmi torlódások jelentik az egyik legnagyobb kihívást, amelyek becslések szerint évi 270 milliárd euróba kerülnek a társadalomnak.