Ilyen még nem volt: csatolt Ganz az 1-esen!

iho   ·   2016.02.04. 08:45
00kicsi

Folytatódik az 1980-ban és 1984-ben beszerzett Tatra kocsik korszerűsítése, ám időközben a Budai Fonódó is megindult, valamint a Görgey Artúr utcában is véget ért a felújítás, így Tatrahiány lépett fel a BKV-nál. A budai hálózaton a rövid CAF-ok forgalomba álltak, azaz egyre kevesebb Ganz csuklósnak jut munka a Duna jobb partján. Egy csatolt szerelvényt az 1-esen is beállítanak a reggeli csúcsban, mindez feltehetőleg az 56 méteres CAF-ok munkába állásáig marad fent. Szintén a Tatra-hiánnyal magyarázható, hogy a 19-es és a 41-es villamosokon (déli ág) újra feltűntek az iparik.

Ez még nem a csatolt egyes, csupán a beálló 19-es. Önnek nem hiányzik Óbuda kocsiszín? (Kemsei Zoltán felvételei)

Spotterek kedvéért az alapmenetrendi indulások (51-es forgalmi szám): Etele út/Fehérvári út 6.09, 7.49; Bécsi út/Vörösvári út 7.00, 8.38. Etele út/Fehérvári út felől Ferencváros kocsiszínbe 9.29-kor indul.

És megérkezett! Az 1422–1434 páros, Ferencváros kocsiszínből állt ki az 1-esre

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.