Kimaradtak a padok a szegedi villamosprojektből
Kis híján ötmilliárd forintból 8669 méternyi villamospályafelsővezeték-rendszerrel és közvilágítási hálózattal, 3100 négyzetméter aszfaltút épült. Az 1-es vonal felújításával párhuzamosan készült el a Rókusi csomópont, a Boldogasszony sugárút–Szent Ferenc utcai körforgalom és az Indóház tér átépítése is. Sok minden változott, így az is, hogy ma már egyetlen padot sem találni a 14 megállóban. A Délmagyar.hu több olvasója jelezte: hiányolják az ülőalkalmatosságokat, főleg az Aradi vértanúk teréről és a Rókusi pályaudvarról – írja a lap.
– Negyvenhárom éve lakom a Rókusi megálló közelében, mindig volt itt esőbeálló, a felújítás során azonban eltűnt, ahogy a padok is – mondta Kovácsné Tatár Eszter. Rajta kívül még három olvasó telefonált, hogy nem tudnak hova ülni, amikor várnak a villamosra. Az 1-es vonalán a legtöbben a korlátra támaszkodva várták a járművet.
Csanádi Zoltán, a Szeged Pólus Nonprofit Kft. projektigazgatója elmondta: a Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. eredetileg a régi padokat helyezte volna vissza felújítva. Később azonban úgy döntöttek, hogy hét új padot helyeznek ki, ezek beszerzése megtörtént.
Az új padokat a tájékoztatás szerint január végéig helyezik ki: négy kerül az Aradi vértanúk téri megállóba, három pedig a Széchenyi térihez.