Lehet egy sávval kevesebb?

Kemsei Zoltán   ·   2014.04.23. 12:15
00kicsi

A Kápolna utca torkolata a 3-as villamos felújításának egyik legszűkebb keresztmetszete. Az építkezés megkezdéséig a 95-ös autóbuszok a Puskás Ferenc Stadion felé a 36-os villamos régi pályáján közlekedtek, az autókhoz képest pár másodperccel előbb kapva szabad jelzést. Amikor a Liget téri megállót elkezdték átépíteni, a busznak is maradt a Kápolna utca két forgalmi sávja. Húsvétkor azonban az útpálya felét korláttal választották el, Kőbánya belső, óhegyi részének forgalma egyetlen sávon juthat a belső kerületekbe – ha tud.

Az egyetlen sávra szűkült Kápolna utcai átjáró a Liget térnél<br>A képre kattintva további felvételek tekinthetők meg<br>(fotók: a szerző)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.