Malév: várható változások a menetrendben

iho/repülés   ·   2012.01.24. 17:00
q400_cim

A magyar légitársaságnál a nyári menetrend március utolsó vasárnapján lép életbe, vagyis idén 25-én, a nyári időszámítás bevezetésének hajnalán. Azonban az airlineroute.net nevű weboldalon, amely a légitársaságok várható járatváltozásait gyűjti össze, már most megjelent a Malév módosításainak gyűjteménye is.

Eszerint a Budapest-Belgrád vonalon a heti kilenc járat napi egyre, vagyis heti hétre csökken, a bukaresti járat heti 27-ről 25-re. Több gép repül viszont Helsinkibe, a heti 10 járatból 11 illetve áprilisban 12 járat lesz. Érdekes, hogy miközben eggyel csökken a Budapest-Moszkva (Seremetyevo) járatok száma, 9-ről 8-ra, addig viszont Ogyesszába május 3-tól szeptember 13-ig 9 helyett tíz gép indul hetente.

Ugyancsak sürítik a Budapest–Párizs vonalon a forgalmat a malévosok, heti 19-ről 21 járatra, Prága viszont heti 14-ről 13-ra megy vissza.

Április 12-től ismét repül a Malév Szentpétervárra, de a korábbi heti hat helyett csak 3-4 alkalommal, Stuttgart viszont kapott még egy indulást, így hetente 11 helyett 12 időpont közül választhat az utas. A zágrábi járatsűrűség heti 19-ről 18-ra csökken, de Zürichbe a nyári menetrend szerint heti hét helyett kilencszer indulnak Malév-gépek.

Mindezek a változások egyébként a tavalyi nyári menetrendhez képest értendők, nem a most érvényes téli menetrendhez képest.

Mint jeleztük, mindez tehát az erre specializálódott nemzetközi weboldal közlése. A Malév kommunikációs részlegétől azt az információt kaptuk, hogy ez a lista még nem végleges, lehet változás a változásokban. A március 25-i átállás előtti hetekben várható, hogy a nemzeti légitársaság hivatalos és végleges tájékoztatást ad majd a nyári menetrendről.

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.