Il-18: hatvanöt éve repült először, vagy akár 11 évvel még korábban…
A magyar légiközlekedés fontos típusa volt, nagykorúsította a hazai utasszállítást.
A magyar légiközlekedés fontos típusa volt, nagykorúsította a hazai utasszállítást.
A „halálos méretű” adósság okai. „Szétlopták”? A versenyszabályok és a versenytársak. A háttérben maga a reptér?
55 éve repült először ez a remek kis utasszállító. Rusztikus körülményekre szóló elrendezés, három hajtómű, hátsó bejárat, nagy kerék.
Soma kapitány: a gép, amit élvezetes volt vezetni.
A szokatlan elrendezés lehetséges magyarázata. Előnyök és hátrányok, ma már Európában nemigen látni őket. A magyar légiközlekedés nagy napja, az első 737-es és az első 146-os.
Volt, aki előre látta, hogy bekövetkezik a szerencsétlenség? Mi történik, ha a repülőgép dugóhúzóba kerül? A szakértő, aki kevés híján maga is áldozata lett volna a balesetnek. Mit jelent az, hogy értelmetlen katasztrófa...
Hatvan éve történt a városnéző C-47-es tragikus repülése. Hullámvasutazás és túldöntött fordulók a város fölött, eltanácsolt pilóta, és egy furcsa kérdés a toronyból.
Hasonló üzlet készül, mint amit az orosz gyártó néhány éve a magyar kormánynak ajánlott. Mi a baj a Superjetekkel?
Li-2-esek, Po-2-esek, és a még vegyes személyi állomány. Az első járatok: Szombathely, Debrecen, külföldre: Prága.
Egy kötet, amelyben harmonikusan él együtt a repülés, és a hindu hitvilág.
A VIP váró podcast második epizódja az Aeropark oldalán. Epres Attila volt az egyik főgonosz, mi pedig megírtuk, hogyan rázta a gépet a kapitány a hiteles előadáson, majd tízezer méteren.
Az első európai desztináció valaha Budapest volt, a Malév és Ferihegy pedig befektetési célpont... A társaságot a belső forgalom menti meg.
Negyvenöt éve, a Malév-történelem legsötétebb lapja. Hatvan halott, egy értelmetlen háborúskodás ártatlan áldozatai.
Földvári András következő kontinense az Antarktisz! Egy gazdag könyv folytatásaképp...