Miért ne lehetne kiírni a valós idejű átszállási lehetőségeket? 2023 van!

iho/vasút   ·   2023.06.13. 16:00
01_valos_ideju_utastajekoztatas

A Combino villamosokon után újabb járatokon jelennek meg a valós idejű átszállási lehetőségek a közösségi közlekedési járművek belső kijelzőin: a dél-pesti, illetve a 2-es, a 23-as, a 47-es és a 49-es villamosokon is azonnal értesülnek arról utazás közben, hogy hol, milyen járatokra tudnak átszállni.

Az átszállási lehetőségek megjelenését a Combino villamosok belső kijelzőin május közepén tett elérhetővé a BKK. A társaság most további járatokon is bevezeti a fejlesztést. A 2-es, a 23-as, a 47-es és a 49-es vonalon, valamint a Dél-Pesten közlekedő villamosokon is találkozhatnak majd az utasok. A villamosok után a trolibuszokon és a buszokon is értesülhetnek majd az utasok arról, hogy utazásuk pillanatában milyen csatlakozó járatokra tudnak átszállni. A megállókban és a csomópontokban a ténylegesen fél órán belül induló járatok jelennek meg a kijelzőkön, ahol a BKK szolgáltatása mellett az elővárosi vonatokat, illetve a HÉV-eket is feltüntetik.

Kattintosn képeinkre, nézze meg galériánkat! (fotók: BKK)

A felújított M3-as metró utastájékoztató kijelzőin szintén a felszíni járatokhoz hasonló, a BKK arculatába illeszkedő megjelenítés látható. A nagyobb betűméret jobban láthatóvá, könnyen olvashatóvá teszi a feliratokat, és itt is megjelennek a megállókban az átszállási lehetőségek. Az új vizuális tartalmat egy hónapig két járművön tesztelik. Kedvező tapasztalatok esetén, a többi metrószerelvény belső kijelzőjén is megjelenik majd az utasok könnyebb tájékozódását szolgáló fejlesztés.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.