Súrlódásos ütközés Svájcban
A baleset az állomás váltókörzetében történt, az utasperonoktól körülbelül 300 méterre. Személyi sérülés szerencsére nem történt, mivel az S26-os (Muri AG–Lenzburg–Aarau) viszonylaton közlekedő RABe 523 037 pályaszámú motorvonaton nem utazott senki, a mozdonyvezetők pedig sérülés nélkül úszták meg a súrlódásos ütközést. A Zürich Mülligentől Dänikenig közlekedő postavonat Re 4/4 II 11277 pályaszámú mozdonya a Flirt oldalába csapódott, amitől utóbbi kisiklott és súlyosan megrongálódott. A Bahnonline.ch svájci hírportál szerint a motorvonatban, a mozdonyban és a pályában keletkezett anyagi kár jelentős, több százezer svájci frank nagyságrendűre becsülik, azaz meghaladja a százmillió forintot. A baleset pontos körülményeit még vizsgálják. Az Aargauer Zeitung képeit itt tekinthetik meg.
A sérült szerelvények mentése és a pálya helyreállítása az SBB honlapja szerint 15 óráig tart. Addig az állomás korlátozott áteresztőképessége miatt a St. Gallen–Zürich–Biel-Bienne(–Lausanne) ICN és a St. Gallen–Zürich–Bern–Lausanne–Genf IC vonatok mindkét irányban terelve közlekednek, Baden és Brugg érintésével, miközben a Basel–Chur viszonylatú IR vonatok közlekedése Aarau és Zürich között szünetel. Lenzburg állomás 1975 óta – abban az évben került átadásra az öt kilométer hosszú Heitersbergtunnel – a közvetlen Zürich–Aarau vasútvonal része. Az úgynevezett Heitersberglinie szerepe az ország vasúti közlekedésében igen fontos, mivel a kelet–nyugati személyforgalom nagy része itt halad át.