A Siemens ért révbe a Stadler előtt az SBB megatenderén
Száztizenhat elővárosi emeletes motorvonat szállítása volt a tét.
Száztizenhat elővárosi emeletes motorvonat szállítása volt a tét.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A mától egy évig tartó, a zürichi S-Bahn Re 450 sorozatú villamos mozdonyával zajló próbaüzem természetszerűleg vasútbiztonsági célokat szolgál.
Európa első, rendszeres automata üzemre alkalmas mozdonyaként értelmezi Vectronját a DB.
A svájci teherfuvarozó vasúttársaság a viszonylag magas kihasználtság és az állami támogatás ellenére is felfüggeszti a németországi Freiburg és az olaszországi Novara közötti szolgáltatást a vasúthálózaton előforduló folyamatos korlátozások miatt.
Lázár János helvét orientációját az magyarázza, hogy az alpesi országból tíz év után levetett vasúti járműveket lehet beszerezni.
A harminchárom korszerű motorvonat Franciaország és Svájc között fog pendlizni.
A Digital Automatic Coupling európai bevezetését sürgető német nyelvű országok közlekedési miniszterei „Jön a DAC!” jeligére közös nyilatkozatot írtak alá, ezzel is jelezve elkötelezettségüket a vasúti teherszállításban a digitális automata csatlás gyors bevezetése és közös finanszírozása iránt.
A Svájci Szövetségi Vasút még ötöt kér a Stadler nagysebességű motorvonataiból az olaszországi nemzetközi járatok bővítéséhez.
Tavalyelőtthöz hasonlóan 2023-ban is 92,5 százalékban tartották a menetrendet az SBB járatai a jelentős utasszám-növekedés és az állandó pályafelújítások ellenére is.
A kezdeményezés célja egy nyitott, autonóm és együttműködésen alapuló innovációs tér létrehozása a vasúti tematikájú nyílt forráskódú szoftverfejlesztéshez.
A svájci szövetségi közlekedési hivatal kiadta a típusengedélyt az SBB Cargo tehervonatain végzendő automatikus próbákhoz.
A klímaváltozás elleni küzdelem a 21. század egyik legnagyobb kihívása. Egyre gyakoribbá válnak az extrém időjárási jelenségek, mint például a hőhullámok és az árvizek, így az infrastruktúra-kezelőknek is alkalmazkodniuk kell a megváltozott körülményekhez.
Több mint kilencszáz motorvonat gyártásában a Stadler szolnoki üzeme is részt vett.
A forgalmas Hauenstein-bázisalagút többszöri halasztást követően 2028-ra válhat korszerűbbé.