InnoTrans 2024, harmadik nap
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A keskeny nyomközű járműveket a 2022 decemberében megkötött keretszerződés értelmében rendelhetik meg.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunk harmadik, befejező epizódjában a Nova forgalomirányító-rendszert, a MOFIS utastájékoztatást, az Eurolocking biztosítóberendezést és a Stadler átfogó szolgáltatáspalettáját mutatjuk be.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24. és 27. között. Cikksorozatunk második részében az ÖBB tűzoltóvonatáról, a DB Regio Flirt Akkujáról, a keskeny nyomközű Centovalli-vonatról, valamint a berlini metró új szerelvényeinek egyikéről számolunk be.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el a német fővárosba szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunkban elsőként a zéró kibocsátású RegioShuttle motorvonatot, egy Citylink vasútvillamost, a duálüzemű Class 99-es mozdonyt és a Cityjet-Kisst mutatjuk be.
Az 5860 méter hosszú, svájci műtárgynak köszönhetően biztonságosabban közlekedhetnek a Rhätische Bahn (RhB) vonatai. A régi alagútból biztonsági járat lesz.
A harminchárom korszerű motorvonat Franciaország és Svájc között fog pendlizni.
A logisztikai vállalat szállítási volumene általánosságban 11,7 százalékkal, 975 ezer közúti szállítmányról 845 ezerre esett vissza. Pénzügyileg ez mínusz 6,2 millió eurós konszolidált eredményt jelent.
Hat új vágányt épített ki a DB a svájci határnál fekvő Weil am Rhein és Bázel közötti tizenkét kilométeren.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
A Svájci Szövetségi Vasút még ötöt kér a Stadler nagysebességű motorvonataiból az olaszországi nemzetközi járatok bővítéséhez.
Tavalyelőtthöz hasonlóan 2023-ban is 92,5 százalékban tartották a menetrendet az SBB járatai a jelentős utasszám-növekedés és az állandó pályafelújítások ellenére is.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
A Stadler újgenerációs hibridmozdonya megszerezte a típusengedélyt a két Benelux-országra, így már öt országban dolgozhatnak a hattengelyes gépek.