Visszatérnek a Csörgők a bátaszéki oldalba?

Vörös Attila   ·   2012.10.03. 14:00
400_IMG_0716__121003_Bataszek__6342030_Gemenc__k

Infomációink szerint a decemberi menetrendváltástól fogva a naponta közlekedő Gemenc Intercity Desiro motorvonat helyett Csörgővel és három IC-kocsival (ebből egy első osztályú és két másodosztályú) közlekedik majd. A reggeli vonat önállóan közlekedik majd sárbogárdi gépcserével a Keleti pályaudvarra, a délutáni páros vonat pedig szintén a Keletiből, de a Somogy-Tubes IC harmadik stokkjaként jut el Sárbogárdra, ahonnan már magában folytatja az útját Szekszárdon és Bátaszéken át Bajára.

Egyelőre még Desiróval jár a Gemenc<br>(fotó: Vörös Attila)

Az elővárosi motorvonatnál színvonalasabb vagonok megjelenése az utasok tetszését válthatja ki, a gépcsere és a stokkozás azonban időveszteséget okozhat. A vasútbarátok mindenesetre vélhetően jól fogják fogadni a Csörgő visszatérését, főleg ha napközben is fordul személyvonattal néhányat, nem egyszerűen végigállja a napot Sárbogárdon.

A tanítási időben vasárnap közlekedő Sugovica Intercity értesüléseink szerint marad desirós.

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.