Vitézy válaszolt

iho   ·   2013.02.05. 12:35

A Blikkben megjelent cikkre válaszolva Vitézy Dávid az Indexnek elmondta, hogy az Alstom metrók szoftverét addig nem tudják teljes körűen alkalmazni, amíg vegyesen járnak az új és a régi szerelvények a 2-es vonalon. A metróvonal felújításakor telepített Siemens rendszer ugyanis az orosz kocsikat nem tudja vezérelni, a frissítéssel azonban megoldódnak a problémák. Az Alstomot szerződés kötelezi minden ehhez hasonló, garanciális hiba kijavítására.

Szintén az Indexnek nyilatkozva Bíró Endre, a Metróért Egyesület vezetője elmondta, hogy a Blikk eltúlozta a nyilatkozatát: fékhibák ugyan felléphetnek a hibás szoftver miatt, de ez a biztonsági rendszer miatt komoly balesetveszélyt nem jelent.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Ganz és MÁVAG: ki viselheti a patinás elnevezést?

iho/vasút   ·   2025.04.15. 09:00

A hazai vasúti járműipari vállalatok keresik azt a márkanevet, ami segíthetné a piaci pozíciójukat. A nagymúltú Ganz–MÁVAG névre többen is pályáznának, de a nemzetközi piacok meghódításához inkább jó termék, mint történelmi márka segítene.