Vitézy válaszolt

iho   ·   2013.02.05. 12:35

A Blikkben megjelent cikkre válaszolva Vitézy Dávid az Indexnek elmondta, hogy az Alstom metrók szoftverét addig nem tudják teljes körűen alkalmazni, amíg vegyesen járnak az új és a régi szerelvények a 2-es vonalon. A metróvonal felújításakor telepített Siemens rendszer ugyanis az orosz kocsikat nem tudja vezérelni, a frissítéssel azonban megoldódnak a problémák. Az Alstomot szerződés kötelezi minden ehhez hasonló, garanciális hiba kijavítására.

Szintén az Indexnek nyilatkozva Bíró Endre, a Metróért Egyesület vezetője elmondta, hogy a Blikk eltúlozta a nyilatkozatát: fékhibák ugyan felléphetnek a hibás szoftver miatt, de ez a biztonsági rendszer miatt komoly balesetveszélyt nem jelent.

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.