Alighogy felújították Rákosrendezőt, máris kisiklott egy mozdony
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
A Deutsche Bahn regionális járata Riedlingen közelében tért le a pályáról egy vihart követően.
A balesetben az autó vezetője meghalt, a vonaton tartózkodó mozdonyvezetőt, jegyvizsgálót és tizenhárom utast a tűzoltók szabadították ki az ex-interpici-motorkocsiból.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
Még múlt szombat délután siklott ki egy tehervonat két kocsija. A műszaki mentés és a helyreállítás befejezéséig a vonatokat Szeged és Röszke, valamint Szeged és Kiskundorozsma között buszok pótolták.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.
A baleset miatt húsz–harminc perces késéssekkel közlekedtek egyes vonatok, de már normalizálódik a forgalom.
Erről Hegyi Zsolt, a MÁV kinevezett vezérigazgatója beszélt az M1 aktuális csatornán.
A Kolozsvár felől Budapestre tartó Claudiopolis Intercity (IC74) több kocsija is két vágányra haladt be, a szerencsétlenül járt szerelvény előtt a pályaudvarra érkező Tokaj IC éppen meg tudott állni.
Az ikermotorkocsi még júniusban siklott ki két tengellyel Lengyeltóti állomáson, és úgy hírlett, további sorsa megpecsételődött.
A baleset csak kis mértékben zavarja a vonatforgalmat, a 80-as vonalon kisebb késésekre kell számítani.
A Desiro három tengellyel lépett ki a sínekről. A Kaposvár–Fonyód vonalon és a Helikon interrégióknál jelentős késéssekkel kell számolni. Az eseményhez a dombóvári segélyvonat vonult ki.
A szerelvény mozdonya négy tengellyel siklott, a vezért ki kellett vágni a Laminátka fülkéjéből. A személyszállító vonatok utasait pótlóbuszok viszik.
A baleset helyszínén a nagyteljesítményű daruval folyamatosan dolgoznak. A bal vágányban lévő vágányhibát sikerült kijavítani, így a daru is használhatja a vágányt, szabadon mozoghat a további munkálatokhoz.
Gőzerővel keresik a potenciálisan hibás keresztaljakat az idei júniusi bajorországi halálos siklást követően. A munkálatok miatt az eddigieknél is több forgalomkorlátozás várható.