Végleges: így fognak kinézni a GYSEV új intercity-Flirtjei
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.
Kormányhatározat született a Győr–Sopron– Ebenfurti Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság kilenc plusz két motorvonata beszerzésének finanszírozását célzó, legfeljebb 160 millió euró tőkeösszegű hitelszerződéshez kapcsolódóan száz százalékos mértékű egyedi állami garancia vállalásáról a hitelszerződésből származó fizetési kötelezettségekre.
Ha valaki az I. Vasútijármű-ipari szimpózium és kiállításra azért jött, hogy megtudja, milyen tényleges beszerzésekkel kezdi enyhíteni a MÁV-Start a minden szegmensben közismerten égető járműhiányát, csalódnia kellett.
Rövid, közepes, hosszabb, egy- és kétáramnemű verziók. A kilencvenöt szerelvényt alapvetően Magyarországon vetnék be, de a határokat is átlépnék a motorvonatok.
A svájci vasúti járműgyártó ezzel több mint 170 új munkahelyet hoz létre.
A Stadler Trains Magyarország Zrt. irányítását a tulajdonosi döntésnek megfelelően háromfős igazgatóság látja el: Homolya Róbert, Kiss Csaba és Peter Spuhler.