Repülés Légiközlekedés Repülésbiztonság Feketelistás 787-esek, ugráló jelek a képernyőn iho · 2015.12.15. 08:45 A Boeing szerint nincs repülésbiztonsági probléma, a szoftvert pedig jövőre minden gépen korrigálják.
Repülés Légiközlekedés Katonai repülés Repülésbiztonság Katasztrófaveszély: orosz kémgép és utasszállító incidense iho · 2014.05.09. 19:30 A Coot és a SAS Boeingja mindössze harminc méterrel kerülték el egymást.
Repülés Légiközlekedés Repülésbiztonság A piros nyakkendő és az eltűnt repülőgép – 2. rész Márványi Péter · 2014.04.21. 16:15 A legnagyobb rejtély: miért nem működött a vészjeladó? Azt nem lehet kikapcsolni... Sok-e vagy kevés az automatizálás?
Repülés Repülésbiztonság Szándékosság, emberi beavatkozás! Új hírek az eltűnt 777-esről iho · 2014.03.15. 12:49 A radarok mégis az MH-370-est látták, vizsgálják a pilóták hátterét is, hatalmas területen kell keresni a gépet.
Repülés Légiközlekedés Repülésbiztonság Még négy órát repült? További rejtélyek az eltűnt 777-es körül iho · 2014.03.13. 14:30 Malajzia ismét cáfol. De ha a gép tényleg tovább repült, hatalmas területre kellene kiterjeszteni a kutatást.
Repülés Repülésbiztonság Elfordult nyugat felé? Rejtélyek az eltűnt 777-es körül iho · 2014.03.12. 14:30 Volt-e radarjel a Malaka-szoros környékén? Ha nem, miért kutatnak mégis hatalmas erőkkel arrafelé a malajziai hatóságok?
Blog Szárnyak és gondolatok Jelek a magasból 2.: transzponder-turbó Zerkowitz István · 2013.11.07. 11:00 Pár telefon Dallasba, Atlantába, Minneapolisba és Chicagóba: az American, a Delta, a Northwest és a United be is tartotta az ígéretét.
Blog Szárnyak és gondolatok Jelek a magasból 1.: radarokról, transzponderekről Zerkowitz István · 2013.11.06. 11:00 Mode S és ADS-B – nem csak műszakiaknak! Jel és válaszjel, meg amit az irányító tudhat a forgalomról.