Nincs büntetőjogi következménye a 447-es számú járat katasztrófájának
A bírók úgy ítélték meg, bár történtek emberi hibák, a Rio de Janeiro–Párizs járaton 2009-ben lezuhant gép balesetével semmilyen biztos okozati összefüggés nem volt kimutatható.
A bírók úgy ítélték meg, bár történtek emberi hibák, a Rio de Janeiro–Párizs járaton 2009-ben lezuhant gép balesetével semmilyen biztos okozati összefüggés nem volt kimutatható.
A bűncselekmény gyanúját megfogalmazó, az ügyészséghez benyújtandó bizottsági jelentés a Lech Kaczynski lengyel elnök ellen elkövetett merényletről, valamint a fedélzeten lévő többi 95 ember meggyilkolásáról szól.
A repülőtér tűzoltóságát jogszabályváltozás miatt októbertől a fenntartónak kell üzemeltetni.
Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség, az EASA szabályozásaival összhangban szeptemberben nagyszabású gurulóút- és futópálya-felújítási munkák kezdődtek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Reno, a legutolsó futam: az L-29-es magasságot veszítve a földnek csapódott.
A Balti-tengerbe zuhant gép feltehetően nem sokkal a felszállás után már automata üzemmódban, a pilóta beavatkozása nélkül repült, rádiókapcsolat nélkül.
A legendák még mindig tartják magukat Horthy István 80 évvel ezelőtti haláláról, a szakértő, de az egykori kísérő is világosan vázolta a valóságos eseményeket. Mi történik a túlhúzott fordulóban?
Szűkített védőzóna, 15 kilométer helyett hét, több terület windfarmok építésére.
A durva leszállás után súlyos következmények nélkül sikerült a félfutós kényszerleszállás, de már csak az első pilóta volt a fedélzeten.
Az Air France 777-ese és az ITA 330-asa. Van valami probléma a géppel? Az olasz pilóták válasza: „Negative, Sir. Ciao.”
Nem teljesen világos a történések sorrendje, mindenesetre szemtanúk szerint az egyik hajtómű a levegőben kigyulladt.
Egy 31 éves MD-82-es csúszott le a pályáról, csak hárman sérültek meg.
BALPA: „legyen a vezér olyan professzionális, mint a pilótái”, a társaságnak amúgy jók a biztonsági adatai. Egy kapitány véleménye: „A fáradtság alattomos dolog.”
Az újabb baleset lépésre késztette a hatóságot, mostantól nem bízzák a pilótákra, hogy eldöntsék, lerepülhető-e a járat. Az útvonal a hegyek között ugyanolyan kockázatos lehet, mint a megközelítés.
Majd egy teljes napon át nem sikerült lokalizálni a helyszínt, utána is csak helikopterrel lehetett megközelíteni a Twin Otter roncsait.