Rossz szériában a csehek is: ismét vasúti baleset, ezúttal Németországban
Egy RegioShark motorvonat kiütött egy vágányzáró bakot, majd kisiklott a Potůčky–Johanngeorgenstadt cseh–német határátmenetnél. Az eset során nem sérült meg senki.
Egy RegioShark motorvonat kiütött egy vágányzáró bakot, majd kisiklott a Potůčky–Johanngeorgenstadt cseh–német határátmenetnél. Az eset során nem sérült meg senki.
Negyven sérült, köztük két súlyos a Zliv állomáson történt szerencsétlenségben.
Kedd este, nem sokkal 21 óra után egy Budapestre tartó Tokaj Intercity vasúti átjáróban ütközött egy személyautóval.
A múlt hónap első felében, szeptember 12-én a Vácról Balassagyarmatra tartó 32222 számú személyvonat siklása óta készült a MÁV-csoport a pálya helyreállítására.
Két személyvonat találkozott szemből Szádalmás (Jabloňov nad Turňou) közelében hétfőn délelőtt, csaknem százan megsérültek.
Nagyszalontán gázolt Mercedest a 367-es motorkocsi.
A Deutsche Bahn regionális járata Riedlingen közelében tért le a pályáról egy vihart követően.
Az autógyártó némi híján 180 ezer eurót – plusz a kamatok – követel a vasúttársaságtól.
A mellékvonali motorvonattörés-sorozat újabb epizódja Somogyaszalónál forgott.
Az áldozatokon túl minden baleset egyúttal trauma a mozdonyvezetőnek is, aki vétlen részese az eseményeknek. Nem utolsó sorban pedig a balesetek forgalmi zavarokat okoznak egy-egy térség közlekedésében, illetve több százmilliós anyagi kárt a vasúttársaságnak.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
Még múlt szombat délután siklott ki egy tehervonat két kocsija. A műszaki mentés és a helyreállítás befejezéséig a vonatokat Szeged és Röszke, valamint Szeged és Kiskundorozsma között buszok pótolták.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.
Néhány órával azt követően, hogy Hegyi Zsolt, a MÁV Zrt. szeptember elsejétől a hivatalát betöltő vezérigazgatója közölte, független vizsgálat fogja kideríteni az emlékezetes keletis siklás okait, a KBSZ honlapján megjelent a baleset forgatókönyve. A történtek miértjeinek zárójelentésbe foglalása azonban még időbe telik.
Az éjszakai órákban nagygépes vágányszabályozást végeznek, ami a megszokottnál nagyobb zajjal jár.