Szabadkai úti siklás: szerda reggelre helyreáll a vasúti közlekedés
Drót le, daru oda, konténerek el: ez volt a lényeg a siklás után.
Drót le, daru oda, konténerek el: ez volt a lényeg a siklás után.
Vasárnap délelőtt még nem úgy zajlik a közlekedés, ahogy azt megszoktuk.
A 2013. július 24-i, Spanyolország elmúlt fél évszázadának legsúlyosabb vasúti balesetében hetvenkilencen meghaltak és száznegyvenhárman megsérültek. A két elítélt most két és fél év letöltendőt kapott.
Az ikermotorkocsi még júniusban siklott ki két tengellyel Lengyeltóti állomáson, és úgy hírlett, további sorsa megpecsételődött.
A Regiojet intercityjének tehervonattal való frontális találkozása négy áldozatot követelt.
A Regiojet egyik intercityje találkozott szembe egy tehervonattal, eddig ismeretlen ok miatt.
Öt hónappal a februári, 57 halálos áldozatot követelő vasúti balesetet követően helyezték üzembe a korszerű rendszert, valamint a láriszai központi forgalomirányító központot a Lárisza–Platí szakaszon.
Hajnalban, Voorschotennél történt a vonatbaleset.
Frontálisan ütközött két 423-as sorozatú, elővárosi motorvonat Schäftlarnban, két megállóhely között az S7-es Kreuzstraße–Wolfratshausen viszonylaton.
Szohág városánál történt a szerencsétlenség.
A Jenbacher-motorkocsi a baleset során kisiklott és kigyulladt.
Meghibásodott a szegedi vonal központi forgalomirányító rendszere, ezért leállt a vonatközlekedés Szeged és Kiskunfélegyháza között.