HungaroControl díj a Wizz Airnek
Wizz Air elnyerte a HungaroControl Legjobb Ügyfél Díját, elismerésül a biztonságos és kényelmes légiközelekedés népszerűsítése és biztosítása érdekében megvalósult együttműködésért, hangzik a diszkont légitársaság közleménye.
A díj egy újabb elismerése, annak, hogy a Wizz Air folyamatosan azon dolgozik, hogy a legmagasabb minőségű szolgáltatást biztosítsa, miközben alacsonyan tartja az árakat.
A Legjobb Ügyfél Díjat azért hozták létre, hogy elismerjék a légitársaságok példamutató erőfeszítéseit és együttműködési készségüket, amellyel hozzájárulnak a magyar légiközlekedés stratégiai fejlődéséhez.
A HungaroControl éves partnertalálkozóját 2014. január 30-án a Magyar Tudományos Akadémián tartották, ahol Diederik Pen üzemeltetési igazgató és David Morgan főpilóta büszkén vették át a díjat a Wizz Air nevében, fogalmaz a közlemény.
„Nagyon örülünk, hogy elnyertük a Legjobb Ügyfél Díját, amellyel elismerték a biztonságos és kényelmes légiközlekedés biztosítása érdekében tett erőfeszítéseinket” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. – „Magyarország iránti elkötelezettségünket kiválóan megmutatta az elmúlt év is, hiszen az az elmúlt 12 hónapban újabb útvonalakkal bővül magyar útvonalhálózatunk.” - tette hozzá Daniel de Carvalho.
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!