Kevesebb pénz jut a fővárosi útfelújításokra
Korábban a BKK is közölte, és ezt a Világgazdaságnak adott interjújában aHorváth Csaba, az MSZP fővárosi frakcióvezetője is megerősítette: a három-négymilliárd forint tízszerese kellene ahhoz, hogy Budapest fővárosi kezelésű útjai kielégítő minőségűek legyenek. Az utóbbi időben Budapest két legrosszabb minőségű, még kockaköves útját: az újpesti Görgey Artúr utcát és a kőbányai Maglódi utat újították fel, 2016-ra a Csömöri, a Bocskai, a Fehérvári, a Keresztúri út, a Róbert Károly körút és a Kápolna utca felújítása várható. A hídfelújítások elakadtak, a Szabadság és a Margit hidak után az előzetes pénzügyi tervek szerint a Lánchídnak kellene következnie, ám ez nem szerepel a felsoroltak között. Helyette a közúti felüljárókra: Róbert Károly körút–Esztergomi utca, Róbert Károly körút–Népfürdő utca (mindkettő az Árpád híd felhajtója), és az M5-ös bevezető szakaszán a Gyáli úti és a Határ úti felüljárókra koncentrálnak, továbbá befejeződik az M5 „0” jelű hídjának (a városhatáron) rekonstrukciója is. A hídfelújítási programban évi kétmilliárdból gazdálkodhat a BKK.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!