Rekordmennyiségű autópálya-matricát vettek 2024-re Magyarországon
A megvásárolt útdíjhasználati jogosultságok száma elérte a 15,2 milliót.
A megvásárolt útdíjhasználati jogosultságok száma elérte a 15,2 milliót.
Egy hidrogénüzemű autóbuszt is beszereznek.
2024-ben 121 ezer 607 személyautót regisztráltak az országban, tizenhárom százalékkal többet az előző évinél. Népszerűek az elektromos autók.
Az MKIF által üzemeltetett 1237 kilométernyi főpálya több mint huszonhét százalékán, 5,1 millió négyzetméteren cserélték a tönkrement, elhasznált burkolatot új aszfaltra, ahol szükséges volt, több rétegben is.
Az európai átlagot is meghaladja. A bővülés az év végéig két számjegyű is lehet, körülbelül 150 ezer új járművel.
A Budapesti Közlekedési Központ és a kivitelező KM Építő Kft. aláírta a Szentendrei utat és az Árpád hidat összekötő műtárgyak korszerűsítéséről szóló vállalkozási szerződést.
Az Együtt az Életért, Sopronért Mentő Alapítvány felajánlásának köszönhetően egy félautomata defibrillátor szolgálja a sikeres újraélesztést, az utasok, járókelők életének védelmét.
A karácsonyi hangulatúra feldíszített, különleges jármű december 6-ától 23-áig közlekedik a 11-es, a 99-es, a 105-ös, a 130-as, a 198-as és a 210-es autóbusz-vonalakon.
A közúti közlekedési nyilvántartás legfrissebb adatai szerint már több mint 68 ezer kizárólag elektromos hajtású gépkocsi kapott zöld rendszámot hazánkban.
Egy helyi járatú autóbusz ütközött össze a Volánbusz egyik helyközi járatával.
A legnagyobb brit autóipari szövetség sürgős kormányzati beavatkozást kért az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.
Az Ikarus 120e típusú, környezetbarát kocsikkal Balatonfüreden, Hajdúszoboszlón, Keszthelyen, Komáromban, Komlón és Tatán zöldül a helyi autóbusz-állomány.
Ünnepélyes keretek között kapta meg az SZKT a SOR TNS 12-eseket. A négy jármű egy töltéssel, vezeték nélkül ötven kilométert tud megtenni. Csütörtöktől beállnak dolgozni.
Elkészült Baján a Ganz-SOR EBN8 elektromos midibusz prototípusa – a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Pluszban 271 millió 920 ezer forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást nyert el a projekt.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.