Olasz 415-öst vegyenek!

Ács Attila   ·   2013.11.05. 11:00
1_fooldal

Olaszország soha nem tartozott az Ikarus legjelentősebb piacai közé, hiszen mindössze harmincnégy buszt adtak el ide a kilencvenes években (forrás: Gördülő legendák), ami akkoriban elenyészőnek számított. A legsikeresebbnek ott a 400-as széria bizonyult az elővárosi/helyközi 415, 435, 412 és 417 típusokkal, az Egyeditől pedig a helyközi (395/E95) és a turista (396, E98) típusokra érkezett megrendelés.

A most eladásra kínált, interneten meghirdetett jármű egy 1998-as évjáratú, helyközi, kétajtós 415-ös, Euro II-es, 160 kilowattos DAF motorral. Ez a specifikáció itthon sem ismeretlen, ami különlegessé teszi a buszt, a ZF automataváltó és a ragasztott üvegezés. A busz futásteljesítményéről nem szól a fáma, az ára viszont ismert: 4000 euró (vagyis körülbelül 1 millió 200 ezer forint).

A képre kattintva néhány olasz Ikarust mutatunk!<br>(fotók: Ikarus)

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.