Szergejromantika a Dél-Alföldön
Műtrágyavonat közlekedett Szikáncsra klasszik Szergejjel
Műtrágyavonat közlekedett Szikáncsra klasszik Szergejjel
Töretlen a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos (tram-train) népszerűsége: az októberi utasszámlálás alapján munkanapokon átlagosan közel négyszázzal több utazásra használják a járatokat, mint májusban, pénteken és szombaton pedig több mint kétszer annyian utaznak.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
Hétfőtől már egész nap félórás menetrendi ütem szerint, csütörtök hajnal és vasárnap késő este között pedig továbbra is folyamatosan, éjjel-nappal – éjszaka óránként – közlekednek Hódmezővásárhely és Szeged között a vasútvillamos járatok.
Lassan egy hete jár a Szegedet és Vásárhelyet összekötő vasútvillamos. Az első napi fotózás során természetesen nemcsak a vasvillákról készültek fotók, most ezt a járulékos termést mutatjuk be. Galéria.
Végig vonattal lehet utazni Szeged és Békéscsaba között: két- vagy háromkocsis Csörgőkkel.
Szegedtől Szeged Rókusig és Hódmezővásárhelyi Népkerttől Békéscsabáig születik újjá a vasútvonal, Orosházától 120-as lesz a pálya. De nemcsak a sínek újulnak meg.
Három napig próbáztak Hódmezővásárhely új villamosvonalán a leendő Tramtrain szerelvényekhez hasonlóan kétéltű, de elég retró járgánnyal.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 29-étől július 5-éig.
Az összegből meg is rendelték az opciós négy szerelvényt.
A téli leállás után folytatódnak a beruházás munkálatai.
Vágányzár vágányzár hátán, ősszel két hétre leállt a Déli, forgalomban a GYSEV Flirt3-asai, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit.
Olvasónk végigballagott a sínek mentén, tapasztalatait megosztotta velünk. Mi meg önökkel.