Nem „diszkózik” a Lánchíd, csak mindenféle világítást kipróbálnak rajta
Az éppen arra járók tapasztalhatják, hogy az új, energiatakarékos díszvilágítás sokféle színben ragyog.
Az éppen arra járók tapasztalhatják, hogy az új, energiatakarékos díszvilágítás sokféle színben ragyog.
Ismét bárka dolgozik a Lánchíd lábánál, erről emelik a helyükre a hiányzó műemléki elemeket, vasöntvény konzolokat és mellvédeket.
A műtárgy a megyeszékhely Bánhida és Sárberek városrészeit köti majd össze, melyeket jelenleg még elválaszt a vasút.
A budainál is már javában dolgoznak az állványépítők: elkezdődhetnek a jelentősebb helyszíni kőmunkák a híd tartószerkezeti elemein.
A kandeláberek technikailag is megújulnak: az eddigi nátriumlámpás világítás helyett mindegyik korszerű és energiatakarékos leddel működik majd.
Lezárult a felújítás előkészítése, ma, június 16-án, szerdán hajnali négy órakor teljesen lezárták a hidat és környezetét a gyalogos és közúti forgalom elől, elkezdődhetett a tényleges munka.
Újabb jelentős szakaszához ért a Lánchíd felújításának folyamata: a Budapesti Közlekedési Központ és a közbeszerzési eljárás nyertese, az A-Híd Zrt. aláírta a vállalkozási szerződést.
Eredményesen lezárult a Lánchíd felújítására vonatkozó közbeszerzési eljárás, az A-Híd Zrt. újíthatja fel nettó 18 milliárd 800 millió forintért Magyarország egyik legfontosabb kulturális örökségét és szimbólumát.
A hazai A-Híd Zrt. által felújított vasútvonalon telepítették az első világító sorompórudakat Észak-Csehországban.
A régióban is új vasútépítés-technológiai fejlesztést hajtott végre az A-Híd-csoport, a csaknem egymilliárd forintos beruházás negyven százalékát európai uniós forrásból finanszírozták.
Az A-Híd Építő Zrt. a cseh Klement céggel alkotott konzorciumot, és nyerte meg a pályázatot a több milliárd forint értékű üzletre.
Ismét csúszhat az esztergomi vasútvonal Budapest és Pilisvörösvár közötti 14 kilométeres szakaszának átadása.