Újabb nyolc „vonat + repülő” útvonalat indít el az SNCF és az Air France
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A mozdonysorozat menetrend szerinti hivatalosan utolsó útjára november 19-én került sor. Vectronok veszik át a szerepet az Amszterdam–Berlin intercityken.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Az egy éve szerencsétlenül járt OS 35 útja két és fél hétig tartott a Fjord fedélzetén Gibraltártól a második legnagyobb holland kikötőig.
A Deutsche Bahn (DB) legújabb nagysebességű motorvonattípusa várhatóan 2024-től közlekedhet Frankfurt és Amszterdam között.
A European Sleeper startup-társaság a napokban indította el első járatait, így 2008 óta ismét elérhető éjszakai vonat a két európai főváros viszonylatában.
A két nagysebességű vasúti szolgáltatás egyesülését követően a Csalagutat használó vonatok márkája marad meg, megújuló kinézettel.
Schiphol, Gatwick és a többiek: épp, amikor a legtöbb plusz utas jelentkezne, akkor kell csökkenteni a járatok számát.
Közel négy év telt el, hogy befutott Londonba a Selyemúton haladó első kínai konténervonat. Az azóta eltelt időszakban viszont jócskán alábbhagytak a nagy remények.
A Varsó és Oostende közötti járat Berlinben egyesülne a Prágából érkező stokkal, Lengyelországban azonban belföldi utazásra nem vehető majd igénybe.
A különféle vasúti és villamos pályafenntartási munkálatok során, vagy vasúti vontatásnál gyakori látvány, ha azokat egy Unimog végzi.
Habár a pandémiás korlátozások miatt öt hónap késéssel, de elindult az ÖBB Bécset a holland fővárossal közvetlenül összekötő vasúti szolgáltatása.
A járat 1376 kilométert tenne meg egy irányban Prága és az északi-tengeri kikötő között, valamivel kevesebb, mint tizenöt óra alatt.
Az éjszakai járat kora este indulna Prágából, Brüsszelbe pedig a délelőtti órákban érkezne.
A cseh főváros évi 675 millió foritnyi pénzt költene a nightjetek népszerűsítésére, az üzemeltetési költségek támogatására.