Rampinit Rampini vált a Wiener Linien belvárosi hálózatán
A hidrogénhajtású elektromos minibuszok az olasz gyártó korábbi e-buszai helyére érkeznek.
A hidrogénhajtású elektromos minibuszok az olasz gyártó korábbi e-buszai helyére érkeznek.
Az Innoway Trieste által kifejlesztett, InnoWaggon típusú teherkocsicsalád első két, nyolcvan láb hosszú példányát nemrégiben adták át a Yellow2Rail és a Papierholz Austria cégeknek.
A Stadler-hibridmozdonyokkal először terjeszti ki rugalmas vasúti árufuvarozási koncepcióját Németországon túlra a logisztikai vállalat.
Kétezer-harmincra már negyven railjet-szerelvényt fog használni az osztrák vasúttársaság az eredetileg tervezett 27 helyett.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A lengyel szerelvények június 27-étől augusztus 31-éig hetente négyszer teszik majd meg oda-vissza a Varsó és Fiume közötti 1240 kilométeres távot.
A logisztikai vállalat a németországi TransFlex fuvarozási szolgáltatásokhoz lízingeli a villamos- és dízelüzemre is képes Stadler-mozdonyokat.
Az osztrák fél szerint a magyar fél jogsértő módon járt el, amikor kizárta az Osztrák Köztársaságot a tőkeemelésből. A törvényszéken azonban nem áll nyerésre.
A DB, az ÖBB és a Trenitalia együttműködésében igénybe vehető járatok várhatóan a 2026. decemberi menetrendváltástól fognak közlekedni.
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.
Annak ellenére, hogy az uniós közlekedéspolitika egyik legfontosabb célja évtizedek óta a vasúti áruszállítás piaci részesedésének növelése, az európai gazdasági problémák meglehetősen érzékenyen érintik a vasúti áruszállítást. Csökken a szektor piaci részaránya, a vállalatok leépítenek.
A tervezett harmincévnyi üzemidő több mint a fele eltelt, így az osztrákok szükségét érzik némi ráncfelvarrásnak. A hatvan ingavonat fokozatosan újul meg, várhatóan 2031 végére.
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.
Három új, nagysebességű Stadler Smile motorvonattal pendlizhetnek Bécs és Villach között 2026 márciusától.