További húszmilliárd dollárra van szükség az Egyesült Államok légiforgalmi irányítási rendszerének átalakításához
Tizenkét és félmilliárdot már jóváhagyott a Kongresszus, ám ez az összeg csak a folyamat elindításához elég.
Tizenkét és félmilliárdot már jóváhagyott a Kongresszus, ám ez az összeg csak a folyamat elindításához elég.
Az amerikai repülőgépgyártó előrejelzésében megállapítja: két évtizeden belül nagyságrendekkel több repülőgépet fognak üzemelteti a légitársaságok, mint manapság.
Az Ukrajna ellen hadat viselő Oroszországra kivetett szankciók a repülésben is éreztetik hatásukat, megnőtt az incidensek száma, a légitársaságok „bányagépekből” nyerik ki az alkatrészeket, hogy flottájuk repképes maradjon. Ellenben hamarosan felfut a hazai repülőgépgyártás.
A társaságok modernebb, fiatalabb, tisztább flottákkal térnek vissza, de a nemzetközi forgalom még mindig csak lassabban tér magához.
Más méretek, más nagyságrendek, de egy közös öröm: a Boeing és az ATR is szeretni fogja a 2014-es évet.