Merre tovább, magyar autóipar?
Az autóipar komoly átalakulás előtt áll, amelyet az elektromobilitás térnyerése, az Európai Unió szigorú szabályozása és a munkaerőhiány is alakít.
Az autóipar komoly átalakulás előtt áll, amelyet az elektromobilitás térnyerése, az Európai Unió szigorú szabályozása és a munkaerőhiány is alakít.
A közúti közlekedési nyilvántartás legfrissebb adatai szerint már több mint 68 ezer kizárólag elektromos hajtású gépkocsi kapott zöld rendszámot hazánkban.
Egy híján 66 ezer 500 kizárólag elektromos hajtású gépkocsi kapott már Magyarországon világoszöld hatósági jelzést.
A fórumon elektromosan működő közlekedési eszközöket és az azokat kiszolgáló infrastruktúrát mutatnak be.
Hozzáférhetőség, kényelem és megfizethetőség – ezt várják az ügyfelek a piaci szereplőktől a KPMG tanulmánya szerint.
A több szakmai szervezettel együttműködve, szemléletformálási céllal szervezett nemzetközi rendezvény szakmai előadásokkal, kiállításokkal hívja fel a figyelmet a fenntarthatóság és az elektromobilitás fontosságára.
A technológia egyszerűvé és még kényelmesebbé teszi az elektromos autók töltését és a töltés utáni fizetést: a töltési pontokon nem lesz szükség bankkártyákra vagy más fizetési és engedélyezési módokra.
A morvasziléziai nagyváros közlekedési vállalata elektromos buszok beszerzésére és két töltőállomás építésére írt ki nyílt közbeszerzési pályázatot.
Az eddigi, ötmilliárd forintos elektromosautó-vásárlási támogatási keretet május 30-án hirdetették meg.
A Hyundai csak az idén nyolcvanezer Kona Electric elektromos autót szeretne eladni Európában.
A cseh autógyár stratégiája szerint 2025-ben az elektromobilok teszik ki az eladott gépkocsik egynegyedét.
A következő öt évben a Škoda Auto összesen két milliárd eurót fektet be az elektromos járművek és az új mobilitási szolgáltatások fejlesztésére.