Megatendert írt ki a Cseh Vasutak
A České dráhy kilencven, 230 kilométeres sebességre engedélyezett személykocsi beszerzését tervezi. A pályázatban szereplő keretszerződés hozzávetőleges értéke nyolcmilliárd korona.
A České dráhy kilencven, 230 kilométeres sebességre engedélyezett személykocsi beszerzését tervezi. A pályázatban szereplő keretszerződés hozzávetőleges értéke nyolcmilliárd korona.
Leszállította a Bozankaya az első három, a belgrádi városvezetéssel aláírt, 25 járműre szóló szerződés keretében gyártott villamost. A kerék futófelületétől a külső- és belső ajtónyitó gombokon át a szedő széncsúszkájáig mindhárom száz százalékig török gyártmány.
A Pesa Mińsk Mazowiecki a 24 leszerződött 152A típusú, első osztályú, termes kocsiból egyelőre az első nyolcat építette át.
Figyelmre méltó hálókocsitervet mutatott be a Škoda Csoport. A Sleep in Motion elgondolást a Škoda ausztriai irodájának tervezői fejlesztették ki, és makett formájában mutatták be a legutóbbi, berlini InnoTranson.
Megjelent a legújabb Indóház, hasábjain többek között a címben is jelzett témával, a GYSEV Púposának különvonatával, az államvasúti motoros vontatás indulásával, a MÁV Igazgatóság a múlt század negyvenes évek elején jellemző napi négy-, illetve hatórás munkarendjével, vagy a ČKD Tatra KT4 rövid-csuklós villamos motorkocsi fél évszázadával.
Az ukrán nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) háromszázmillió eurós kölcsönhöz jutott az Európai Újjáépítési és Beruházási Banktól (EBRD).
Az eddigi legnagyobb kölcsönt kapja az Európai Beruházási Banktól (EIB) a cseh pénzügyminisztérium.
A hat dízelgéppel mangánércet szállító tehervonatokat fog továbbítani a Sociéte d’Exploitation du Transgabonais (Setrag).
Száztizenöt gépről lenne szó. A beruházáshoz a vasúttársaság a kormány segítségét kéri.