A cseheknél tesztelik a PKP IC egyik Pendolinóját
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
A júliusi vonalátvételt követően kül- és beltéri utastájékoztató monitorokat, a peronokon esőbeállókat telepített vagy fog telepíteni, valamint állomásépületek felújítását és karbantartását végezte el és kezdi meg a nyugat-magyarországi vasúttársaság.
A GYSEV 752 kilométernyi vasúti pálya üzemeltetését veszi át a nagyobbik államvasúttól.
Az osztrák StLB-től használtan beszerzett három hosszú Schlieren-kocsit és egy vezérlőt pofoznak ki, hogy minél előbb újabb szerelvényeket tudjanak kiadni a fokozatosan bővülő hálózat kiszolgálásához.
A vasúttársaság további 752,3 kilométernyi pályát üzemeltethet július elsejétől, ezzel hálózata csaknem megháromszorozódik: Gyékényestől Hegyeshalomig, Székesfehérvártól Szentgotthárdig fog érni.
Magyarországon már tizenöt helyszínen lehet igénybe venni a cég új gyorstöltőit és további tizenkét töltőhely kiépítésén dolgoznak, ezek befejezése az év végéig várható.
A stádium egyelőre a tanulmánytervek elkészítésére adott megbízásoknál tart.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
A diszkont díjszabású nagysebességű vonatok már a Madrid–Albacete–Alicante útvonalon is igénybe vehetők. Jegyek kilenc eurótól.
A kontraktus értéke 45,4 millió euró, a trolibuszok háromféle kivitelben kerestetnek.