További két svájci turisztikai vasút is vásárol új Stadler-mozdonyokat
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.
Tíz dízel-villamos GE-mozdonyát korszerűsítteti a Tata Steel acélgyártó Velsen-Noord-i üzeme húszmillió eurórért.
A Metro-North bemutatta első SC42-DM típusú villamos-dízel hibridmozdonyát. A gépekkel még nagyobb mértékben közlekedhetnek villamos üzemben a társaság elővárosi járatai.
Az európai gyártási kapacitások erősen lekötöttek, a CRRC viszont sokkal rövidebb időn belül tudna szállítani, ráadásul a magyar–kínai diplomáciai kapcsolatok is erősek.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
Az Európában egyedülálló képességű, villany-hibrid gépek Székesfehérvár és Soroksár rendező-pályaudvarain végeznek kiszolgálást. További mozdonyok megrendeléséről tárgyalnak.
A méteres nyomközű, svájci Montreux Oberland Bernois (MOB) vasút hat járművet rendelt a hazai gyártótól.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
A szigetország nemzeti vasútja, a KiwiRail huszonnégy akkumulátoros-dízelüzemű gépet és kilenc fővonali dízelmozdonyt rendelt a svájci gyártótól.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
A Stadler újgenerációs hibridmozdonya megszerezte a típusengedélyt a két Benelux-országra, így már öt országban dolgozhatnak a hattengelyes gépek.
A müncheni székhelyű Railpool negyvenöt Modula nehéz tolatómozdonyt rendelt a CRRC Vossloh Rolling Stock üzletágától, és további 142-re jelentett be vásárlási opciót.
Az olasz nemzeti vasúttársaság négyszáz új mozdonyt és 3600 teherkocsit vásárol. A beruházás célja vasútra való modális váltás elősegítése az árufuvarozási volumen megduplázásával.