Menetrendváltás Európa-szerte, íme a legfontosabb változások
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
A mozdonysorozat menetrend szerinti hivatalosan utolsó útjára november 19-én került sor. Vectronok veszik át a szerepet az Amszterdam–Berlin intercityken.
A Bécs belvárosát a schwechati nemzetközi repülőtérrel összekötő járatok elindulásának huszadik évfordulóját új Stadler-motorvonatok beszerzésével ünnepli a CAT.
Október 14-én és 15-én három M41-es retrószerelvény is dolgozni fog a 81-es vonalon.
Véget ért a több évig tartó vágányzár, június 5-étől ismét végigmennek a személyvonatok. Ott voltunk az első napon.
A Talgótól ötvenhat ICE L vonatot, a Siemenstől pedig tizenhét ICE3neo szerelvényt szerez be a német vasúttársaság, összesen kétmilliárd euró értékben.
Az Amtrak bemutatta a Siemenstől rendelt dízel-elektromos ingavonatainak látványtervét. A szerelvények 2026-tól állhatnak forgalomba közepes távolságú intercity-járatokon.
Összesen harmincnyolc hétkocsis szerelvényre és negyvenöt többáramnemű mozdonyra van igényük.
Az amerikai vasúttársaság hetvenhárom ingavonatot szerez be, elsősorban duálüzemű és villamos-akkus hajtású mozdonyokkal.
A két betétkocsiból és egy vezérlőkocsiból álló szerelvényt 750.7-es sorozatú Búvár húzza-tolja.
Többévnyi kínlódást követően a DB megkezdte az utasforgalmi próbaüzemet a Škodától vett 102-es mozdonyokkal és az azokhoz tartozó emeletes ingaszerelvényekkel.
Semmi sem kedvez jobban a koronavírus terjedésének.
Már működik a vezérlőkocsi is, a sötétzöld Bhv-inga két másik mozdonyos szerelvénnyel pörög a 142-es vonalon.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 2-ától március 8-áig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló január 6-ától 12-éig.