Második Mrija? Nagy projekt, hatalmas buktatókkal
A török és a kínai szál, sőt, volt, amikor maga Putyin akarta volna befejezni a gépet. Az ukrán elnök szerint 800 millió dollárból építik meg az elpusztult óriásgép utódját.
A török és a kínai szál, sőt, volt, amikor maga Putyin akarta volna befejezni a gépet. Az ukrán elnök szerint 800 millió dollárból építik meg az elpusztult óriásgép utódját.
Öt An-124-essel folytathatja a légitársaság. De a legnagyobb kérdés: túléli-e adminisztrációs központja, technológiai dokumentációja pusztulása után maga az Antonov, a tervező intézet és gyártó bázis?
A nyugat-európaiak áthelyezik nappali rövid fordulókra az eddigi éjszakázó kijevi járataikat. Figyelmeztetés: a légiutak lehetősége az ország elhagyására rövid időn belül változhat.
Az államfőnek nem tetszett, hogy magántársaságokon múlt az állampolgárok hazamenekítése a járvány kezdetén. Hatalmas a pezsgés az ukrán piacon, további két új légitársaság!
Az európai Nyitott Égbolt összesen tizenkét repteret nyit meg, a Wizz bővít, a Ryanair is készülődik. Európai repülésbiztonsági és fogyasztóvédelmi normák Ukrajnában is.
A Kijevből Hszianba tartó, történelmi fontosságú szerelvény negyvenhárom konténernyi fát cipel.
Hszianból Kijevbe és Rotterdamba is lehet már közvetlenül szállítani.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 23-ától március 29-éig.
Railjet Zürichbe, csökkenő menetidő Pozsony és Kassa között, újra bekapcsolódik Ipolyság és egyéb nyalánkságok a ZSSK új menetrendjéből.
A már Záhonyig eljutó Hortobágy Eurocity kalandos napokon van túl, hétfőn a közvetlen kijevi kocsi sem úszta meg. Utánajártunk, mi lett vele.