Budapest és Luxemburg között is lehet vasúton szállítani félpótkocsikat
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
Az új Budapest–Zeebrugge, Wels–Lübeck–Kiel és Wels–Bécs–Budapest TransFer-fuvarok fontos magyarországi és európai áruelosztó központokat kötnek össze.
A kazahok, a kínaiak és az oroszok is máshogy látják a helyzetet. Kazah szabotázs, vagy csak a szokásos ügymenet?
A Giurgiuleștiben lévő létesítmény megvételéről szóló memorandumot már elfogadta a bukaresti kormány.
Tartják mindezt így a német Contargónál, ahol az akkumulátoros nyergesvontatók már összesen több mint egymillió kilométert tettek meg.
Vagyis nem nyúltak a műtárgyhoz, és utolsó utáni megoldásként a tehervonatok továbbra is közlekedhetnek a Sorút és a Csepel-sziget között.
Az észak-dán kikötővárossal való kapcsolattal a Norvégia és a kontinentális Európa közötti intermodális árufuvarozási útvonal megvalósíthatóságát hivatott bemutatni a DB Cargo-leány.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Az Adria Rail továbbra is a szerb és horvát vasúti piacon tevékenykedik a Metrans részeként.
A létesítmény vasúti infrastruktúrájáért eddig az olasz nemzeti infrastruktúra-kezelő Rete Ferroviaria Italiana (RFI) felelt.
A kazah nemzeti vasút KTZ és a kínai hsziani szárazkikötő közös beruházásának célja egy, az e-kereskedelmet kiszolgáló létesítmény létrehozása.
Az egyik legnagyobb olasz intermodális fuvarozó a Codognotto Group logisztikai vállalattal együttműködve szállít az olaszországi Piacenza és a lengyelországi Gliwice között.
A Gotthárd-bázisalagút és a Brenner-útvonal részleges lezárása okán jelentősen csökkent a nemzetközi szállítási tengely kapacitása, a vállalat ezért új TransFER-szolgáltatást tesz elérhetővé.
A tengeri és vasúti árufuvarozás közötti lánc optimális működésének kulcsa az együttműködés.
Budapest várhat, a vidék előretör, fókuszban Debrecen, Iváncsa, Dunakeszi, Zalagerszeg, Nyíregyháza és Kecskemét. Akadnak induló projektek is.