Megszűnnek az intercityk Szlovákiában
A járatok veszteségessége miatt törlik az IC-ket a jövő évi menetrendből. Ellenben óránként fog járni expressz Kassa és Pozsony között oda-vissza.
A járatok veszteségessége miatt törlik az IC-ket a jövő évi menetrendből. Ellenben óránként fog járni expressz Kassa és Pozsony között oda-vissza.
A közlekedési társaság érvényes pályázatot nyújtott be határidőre az autóbuszos közszolgáltatás folytatására.
Az alföldi város közgyűlésének döntése értelmében szeptember 1-jétől a veszprémi székhelyű vállalkozás üzemelteti a helyi autóbuszjáratokat.
A Szilvás Vasút példáját itthon is átvehetnénk.
Idén decemberben lejár a RegioJet tíz évre szóló közszolgáltatási szerződése, ezt követően két évre az Osztrák Szövetségi Vasúttársaság (ÖBB) és a Szlovák Vasúttársaság (ZSSK) veszi át az üzemeltetést a Pozsony és Révkomárom közötti szakaszon.
Az új menetrend első napjainak a vesztese az Arriva, kissé kaotikus a napokban a cseh vasúton közlekedni.
A cseh magánvasút hét Elf.eu típusú villamos motorvonatot vesz a Pesától.
Eldőlt: ezeken a vasútvonalakon lesz magánvasút a közszolgáltató Csehországban. Az állam spórol, de vajon az utas is jól jár-e?
Észak-csehországi regionális vonalakon kapott közszolgáltatási megbízást a cseh magánvasút.
Meghívásos közbeszerzési eljárás alapján lesz a GW Train Regio az egyik csehországi gyorsvonati vonal kiszolgálója decembertől.
Kilométerzónás IC-kiegészítőjegy, amelyet a sztrádás buszokon is fizetni kell, megszűnő 5 kilométeres jegy, mindez szeptember 1-től.